Fizetési feltételek

Webáruházunkban Megrendelőink háromféle módon tudnak fizetni:

  1. Online, banki átutalással.
  2. Online bankkártyával.
  3. Utánvétellel, az MPL futárnál bankkártyával, vagy készpénzzel.

1.) Online banki utalás menete

Miután befejezte a vásárlást, kérjük a fizetési módok közül válassza ki az előre utalás-t, majd nyomja meg az adatok megadása gombot. Ezek után kérjük, a következő oldalon adja meg a számlázási és szállítási adatokat, majd nyomja meg Fizetés és rendelés véglegesítése gombot. A következő lapon ellenőrizni tudja a megvásárlandó termékeket, azok árát, szállítási és fizetési módot. Amennyiben mindent rendben talált, kérjük, olvassa el, az Avf-t, és pipálja ki, hogy elolvasta, megértette és elfogadja az abban olvasottakat, majd nyomja meg a rendelés feladása gombot. A rendszer automatikusan postázza Önnek a megadott mail címére az előlegbekérőt. Amennyiben azt is rendben találja, kérjük, utalja el a bankjából az előlegbekérőn lévő összeget. Az utaláskor kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel az előlegbekérőn található, a Díjbekérő felirat alatt található sorszámot. Az eredeti számlát a vásárolt termékekkel a csomagban fogja megkapni. Előlegbekérő alapján történő előre utalás esetén, az oldalon feltüntetett szállítási határidőt a banki utalás megérkezésétől kell számítani.

2.) Online bankkártyás fizetés menete

Miután a fent leírt módon befejezte a vásárlást, válassza ki a bankkártyás fizetést. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a tranzakciót a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Ezek után Önt visszairányítják a webáruház oldalára. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül

Felmerül a kérdés, biztonságos-e a bankkártyás fizetés? Igen, az online bankkártyás fizetés a honlapunkon nagyon biztonságos. Minden adata biztonságban van, beleértve a bankkártyáinak az adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük. Az elektronikus úton (interneten) bonyolított tranzakciók ún. „card not present” (cnp) tranzakciók, mivel a kártya fizikailag nincs jelen a tétel létrejöttekor. Ez esetben a kártyabirtokos megadja kártyájának számát és lejárati idejét, valamint MasterCard kártya esetében a hátoldalon található 3 karakteres ún. CVC2 kódot, Visa kártya esetén szintén a hátoldalon található CVV2 kódot is.

Az alábbi típusú bankkártyákat használhatja Webáruházunkban fizetésre:

  1. MasterCard
  2. Maestro VISA
  3. VISA Electron, melynek interneten történő használata a kártyát kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett ’Cnp’ - ’Card not present’ típusú tranzakciók végzésére,
  4. internetes fizetésre alkalmas virtuális bankkártyák

Mi történik, ha az online bankkártyás fizetésem nem sikerül?

Amikor online fizetés esetén megadja a kártyájának az adatait, ezt a CIB bank ellenőrzi, illetve azt is, hogy a vásárláshoz van-e elegendő pénz a kártyáján. Amennyiben ezzel probléma adódna, a weblapon egy értesítő üzenetet fog látni. Ebben az esetben próbálkozzon újra, vagy válasszon másik kártyát, esetleg fizessen előre utalással, vagy személyesen a termékek kézbesítésekor. Bármilyen nehézségbe ütközne a fizetéssel kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a hello@hellobella.hu e-mail címen, vagy a +36-20/2918849-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel segítenek majd Önnek.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A termék átvételekor a csomagban találja meg a számlát.

Amennyiben ennél több információt szeretne az online bankkártyás fizetéssel kapcsolatban, kérjük olvassa le a CIB GYFK tájékoztatóját: http://hellobella.hu/oldal/fizetesi-tajekoztato?ws=1

3.) Utánvétellel az MPL futárnál bankkártyával, vagy készpénzzel is rendezheti a számlát.

Abban az esetben, ha ezt a fizetési módot választja, akkor a csomag kézbesítésekor az MPL futáránál bankkártyával, vagy készpénzzel tud fizetni.