Felhasználó Belépés | Regisztráció Fodrászoknak Belépés | Regisztráció

Gyakran ismételt kérdések

Kik vagyunk?

A www.hellobella.hu weboldal 2015-ben indult. Célja, hogy a mindennapi életben hasznos szépségápolással kapcsolatos lehető legszélesebb és nagyon minőségi tartalom mellett, magas szintű hajjal kapcsolatos, ingyenes személyes képzést és szakmai oktatást, tanácsadást adjon és emellett 2016. októberétől lehetőséget biztosít látogatóinak, hogy nagyon kedvezményes áron és jelentős kiegészítő kedvezményekkel vásároljanak professzionális hajápoló termékeket.

 

Miért minket válasszon?

Weboldal a piaci igények és látogatói visszajelzések alapján fokozatosan bővül és az edukációs szakmai tartalom mellett - a hatalmas érdeklődés és látogatói kéréseket meghallgatva – 2016. őszén professzionális hajápolási termékeket árusító Webáruházat is indítottunk.

Weboldalunkra és Webáruházunkba rendszeresen érdemes betérni, mert nemcsak a mindennapi életben hasznos és könnyen elsajátítható tanácsot, praktikát, tippet ad a hajápolás, a divat, és a szépségipari trendek területén, hanem lehetőséget biztosítunk, hogy az ehhez szükséges professzionális hajápolási termékeket jelentős kedvezménnyel vásárolják meg látogatóink.

Facebook oldalunk révén, nemcsak tartalmat, információt kapnak látogatóink, hanem egy olyan közösségnek is tagjai lehetnek, akiket összeköt a szépségipar iránti érdeklődésük.

 

Hol tudok vásárolni?

Amire szüksége van (első időszakban még csak haj témában), azt az oldal webshopjában könnyen, gyorsan egyszerűen meg tudja vásárolni és ami a legfontosabb a létező legjobb áron!

 

Miért itt vásároljak?

  • Mert nem csak egy márkát vásárolhat, hanem termékkörönként a legjobbakat választhatja.
  • Személyre szabott márkafüggetlen termékajánlatot kaphat, ha regisztrál az oldalunkon.
  • Termékleírásaink a valós adatokon felül használati javaslatokat (filmeket) is tartalmaznak.
  • Megrendelését azonnal feldolgozzuk, és visszaigazoljuk, a szállítás időpontját pedig napra pontosan elmondjuk
  • Vásárlása után kérdőívet küldünk, ahol megteheti észrevételeit, minősítheti szolgáltatásunkat
  • Ingyen házhozszállítás. Ha 20.000 Ft felett vásárol, nem számítunk fel szállítási díjat.
  • Ha 10.000 Ft felett vásárolt, akkor elhívjuk Önt bemutatóinkra, ahol az ország trenddiktáló mesterfodrászai élőben, akár az Ön haján mutatják meg, hogyan lehet Önnek divatos, ápolt frizurája.
  • Árainkat a beszerzési árakhoz és nem a piaci igényekhez, ill. a versenytársakhoz igazítjuk!
  • Érdemes figyelni akcióinkat, melyről itt és facebook oldalunkon ill. hírlevelünkből elsők közt értesülhet
  • Gyorsak, precízek és megbízhatóak vagyunk.

 

Miért most vegyem meg?

Termékeink megvásárlását, áruktól függően különféle ingyenes (igen magas piaci ár helyett) oktatással honoráljuk. Nézze meg archívumunkat!

 

Pontosan hogyan is működik a webshop?

Az oldal tetején található termékajánlóban választhat magának terméket, de ha ott nem talál kedvérevalót, és ismeri a vágyott termék pontos nevét, akkor azt beírhatja az oldal tetején lévő keresőbe, vagy választhat az alatta található kategóriákból és segítségként használhatja a baloldali szűrőket. Ha kiválasztotta és a kosarába rakta a termékeket, lehetősége lesz kiválasztani a szállítási és fizetési módot, és ha ezek megtörténtek, el fog jutni a fizetéshez. A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében történik. A megrendelt termékeket szeretnénk 2-3 munkanapon belül eljuttatni a vásárlóknak. Részletesebb információért, kérjük, olvassa át „Hogyan vásároljunk” tájékoztatónkat, melyet erre a linkre kattintva érhet el: http://hellobella.hu/oldal/hogyan-vasaroljunk?ws=1

 

Mennyibe kerülnek a termékek pontosan?

Az oldalainkon a NAV és az NFH elvárásainak megfelelően a termékek pontos mennyiséget és az ahhoz tartozó bruttó árakat tüntettük fel.

 

Termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdésem van, kit kereshetek?

Amennyiben kérdése van, kérjük írja meg az hello@hellobella.hu mailcímre, vagy hívja a +36202918849  telefonszámot, melyen hétköznap 10:00 órától 17:00 óráig kollégánk segíteni fog Önnek.

 

Hogyan kell rendelni?

Kérjük, nézze meg az oldal tetején található termékajánlót, ha ott nem talál kedvérevalót, de ismeri a termék pontos nevét, akkor azt beírhatja az oldal tetején lévő keresőbet, vagy választhat az alatta található kategóriákból és segítségként használhatja a baloldali szűrőket. Ezek után jut majd el a szállítási és fizetési módok kiválasztásához, és a fizetéshez. Részletesebb információért, kérjük, olvassa át „Hogyan vásároljunk” tájékoztatónkat, melyet erre a linkre kattintva érhet el: http://hellobella.hu/oldal/hogyan-vasaroljunk?ws=1

 

Mi fog történni rendelés után?

Webáruházunk a leadott megrendelést az Ön által megadott e-mail címre haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben ezen visszaigazolás, a megrendelés leadásától számított, legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében történik. A megrendelt termékeket szeretnénk 3 munkanapon belül eljuttatjuk a Megrendelőnek. Részletesebb információért kérjük, olvassa át „Hogyan vásároljunk” tájékoztatónkat, melyet erre a linkre kattintva érhet el: http://hellobella.hu/oldal/hogyan-vasaroljunk?ws=1

Milyen módon lehet fizetni?

  1. Online, banki átutalással.
  2. Online bankkártyával.
  3. Utánvétellel, az MPL futárnál bankkártyával, vagy készpénzzel

Részletesebb információért, kérjük, olvassa át „Hogyan fizethetek” tájékoztatónkat, melyet erre a linkre kattintva érhet el: http://hellobella.hu/oldal/hogyan-vasaroljunk?ws=1

 

Mi történik, ha megszakadt a fizetés folyamata?

Erről a weblapon értesítjük, és újra kezdheti a fizetési folyamatot. Részletesebb információért, kérjük, olvassa át „Hogyan fizethetek” tájékoztatónkat, melyet erre a linkre kattintva érhet el: http://hellobella.hu/oldal/hogyan-vasaroljunk?ws=1

 

Jogi személy rendelése esetén MAgyarországon elfogadott számlát állítnak ki?

Természetesen, a NAV által meghatározott ÁFA törvényeknek megfelelő számlát állítunk ki, azon adatokkal melyeket a fizetésnél megadott.

 

Hogyan kapom meg a számlát?

A számla mindig a vásárolt termékeket tartalmazó dobozban található.

 

Milyen időintervalllumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

Az MPL a webshoptól átvett terméket egy-két munkanapon belül kiszállítja és erről mailben értesíti Önt. Az MPL által mailben elküldött „Küldeményazonosító” linkre kattintásával, vagy továbbiakban a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken tud a csomagja pontos helyzetéről információt kapni.

 

Van a HelloBella Webáruháznak tényleges üzlet, ahol szintén meg tudom vásárolni a kinézett termékeket?

Személyes átvételre nincs lehetőség, a HelloBellának nincs a vásárlói számára fenntartott fizikális üzlethelysége.

 

Ha nem kapom meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Kérjük, haladéktalanul jelezze az hello@hellobella.hu mailcímre, vagy hívja a +36-20/291-8849 telefonszámot, melyen hétköznap 10:00 órától 16:00 óráig kollégánk segíteni fog Önnek

 

Mit kell tennem, ha nem azt a terméklet kaptam, amit rendeltem?

Ebben az esetben valamilyen hiba történhetett, amiért elnézést kérünk és kérjük, haladéktalanul jelezze az hello@hellobella.hu mailcímre, vagy hívja a +36-20/291-8849 telefonszámot, melyen hétköznap 10:00 órától 16:00 óráig kollégánk elérhetők, és amennyiben hibáztunk, késedelem nélkül küldeni fogják Önnek a megrendelt terméket.