Szállítási Feltételek

Általános információk:

A Megrendelőink által megrendelt termékeket az Magyar Posta Logisztikai cége (MPL) szállítja ki az a Magyar Posta kiszolgáló rendszerébe bekapcsolt, általuk ennek megfelelően megadott magyarországi szállítási címükre.

A Honlapon értékesített minden egyes termék esetén feltüntetésre kerül, hogy az adott terméket, az azt tartalmazó rendelés leadásától számított hányadik napon próbálja meg kiszállítani. Előlegbekérő alapján történő előre utalás esetén, az oldalon feltüntetett szállítási határidőt a banki utalás megérkezésétől kell számítani. Amennyiben az adott megrendelésben több eltérő szállítási határidejű termék található, úgy az adott megrendelés kiszállítási idejének meghatározásánál mindig a legnagyobb szállítási határidejű termék várható szállítási határideje lesz az irányadó. Ezen irányadó szállítási határidő, Szolgáltatón nem számonkérhető, mivel Szolgáltató nem saját maga, hanem harmadik féllel szállíttat, amelynek tevékenységéért nem tud felelősséget vállalni, így felelősségét minden körülmény között kizárja, de maga részéről mindent megtesz, hogy a jelzett határidőben a Megrendelő megrendelését megkapja.

Megrendelést csak tizennyolcadik életévét betöltött személy kezéhez lehet teljesíteni, függetlenül a megrendelt termékek típusától.

 

A szolgáltatás díja:

2016. október 15-től - az esetleges módosításáig – 790Ft./csomag.

A szolgáltatás díját Szolgáltató bármikor, bármilyen előzetes bejelentés és indoklás nélkül meg változtathatja, de ez a változás nem érinti a Megrendelők által korábban leadott és Szolgáltató által visszaigazolt megrendelések szállítási díját, mert azok, minden esetben a megrendelés visszaigazolásában megadott szállítási díjon kerülnek kiszállításra.

Webáruházunkban lehetőség van ingyenes házhozszállítás igénybevételére is, melynek feltétele, hogy Megrendelő megrendelése elérje a Honlapon meghatározott ingyenes kiszállítás feltételének beállított megrendelési összeget, mert ebben az esetben a Szolgáltató az adott megrendelést 0Ft-os szállítási díjon szállítatja házhoz az MPL-lel.

 

Házhoz kézbesítés: Az MPL a címzettet a küldemény feladásának napján a feladásról SMS-ben vagy emailben értesíti a várható kiszállítás időpontjáról. Az MPL a küldeményt két munkanapon belül és két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 

Az MPL szolgáltatása az alábbiakat tartalmazza:

  • Garantált kézbesítési idő (időgarancia): az MPL vállalja, hogy a küldeményt legkésőbb az átvétel napját követő 1. / legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti, illetve a kézbesítést megkísérli.
  • Értéknyilvánítás 50.000 Ft-ig: az értéknyilvánítás az a postai többletszolgáltatás, amelynek keretében a Postát a könyvelt küldeményért a feladó által a feladáskor meghatározott összeg erejéig kártérítési felelősség terheli.
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
  • Elektronikus előrejelzés: a címzett a küldemény feladásának napján a feladásról SMS-ben vagy emailben elektronikus előrejelzést kap.
  • Utánküldés: a küldeményt a címzett erre irányuló szerződése alapján új címére az MPL továbbítja illetve utánküldi.
  • Választható őrzési idő: az a határidő, melyen belül a címzett a küldeményt a letéti postán átveheti. A feladó rendelkezése szerint 0, 5 vagy 10 munkanap lehet.
  • Nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.
  • Küldeménykeresés: kérésre az MPL tájékoztatást ad a küldemény sorsáról.
  • Alkalmi átvevő megjelölése: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, az MPL a postai küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szervezet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is.
  • Amennyiben a vásárló a csomag átvételekor azt tapasztalja, hogy azon külsérelmi nyomok vannak, megteheti, hogy azt nem veszi át. Ebben az esetben a csomag visszaérkezik a webshopba, és a kereskedők haladéktalanul újra küldik a megvásárolt termékeket.
  • Abban az esetben, ha a vásárló a csomag felbontása után észleli, hogy a csomag tartalma sérült, az átvételtől számított három munkanapon belül el kell mennie a hozzá legközelebb található postára, és ott be kell jelenteni az esetet, melyről jegyzőkönyvet kell felvetetni. A sérült csomagot, termékeket a postán kell hagyni és ezt a jegyzőkönyvbe is rögzíteni kell. A jegyzőkönyvet vissza kell juttatni a webshopba, ahol a kereskedő haladéktalanul újra küldi a megvásárolt termékeket.